kumppani työhyvinvoinnin kehittämiseen

Kehittämiskumppani-palvelu on suunnattu sinulle johtaja tai esihenkilö, joka haluat apukädet henkilöstösi työhyvinvoinnin kehittämiseen. Haluat konkreettisesti nähtävissä olevia tuloksia, jotka vaikuttavat henkilöstösi työuralla jaksamiseen ja jatkamiseen positiivisella tavalla.

Mitä ja mihin tarpeeseen?

Esimerkkejä pienistä ja suurista haasteista, joita asiakkaat ovat coviskumppanin kanssa ratkoneet:

  • inhouse coachaus
  • koulutussuunnitelma 
  • valmennusohjelma tiimien toimintakyvyn kehittämiseksi
  • henkilöstön digitaalisen osaamisen kehittäminen
  • tiimin osaamisen ja hiljaisen tiedon näkyväksi tekeminen
  • työyhteisön arjen toimintamallien kehittäminen
 
Kehittämiskumppanuudesta sovitaan kiinteän tuntimäärän mukaisesti, joka vastaa asiakkaan todellisia tarpeita. Valittavissasi ovat seuraavat tuntimäärät: 10, 20, 30 tai 40 t/kk. 

miten toimitaan?

1.

Pohdi, mitä ovat työuralla jaksamiseen ja jatkamiseen liittyvät toimet, joiden  ratkaisemiseen kaipaisit lisäapuja.

2.

Ota yhteyttä johonkin seuraavista:

Terhi Lavonen, p. 044 971 2094, terhi.lavonen@covis.fi

Henna Laukka, p. 050 555 7899, henna.laukka@covis.fi

Krista Laurila, p. 044 283 6904, krista.laurila@covis.fi

3.

Keskustellaan lisää, minkä jälkeen teemme ehdotuksen teille sopivasta palvelukokonaisuudesta ja keskeisistä tavoista toimia.

4.

Tehdään sopimus, minkä jälkeen olemme nopeasti ja joustavasti mukana organisaationne arjessa. 

Mitä saat?

Kehittämiskumppanuuden tuloksena

  • saat apua niin pienten kuin suurten haasteiden ratkaisemiseen.
  • saat lisäresurssia yhteisösi työhyvinvoinnin kehittämiseen.
  • vapautat omaa aikaasi johtamistehtävääsi. 
  • saat konkreettisia ratkaisuja, jotka helpottavat työyhteisön arkea.

Lopputulok­sena

Tavoite saavutettu

mitattavat tulokset

Keveämpi mieli

virtaa työhön ja vapaalle